شهید رمضــان یـوسفــی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید رمضــان یـوسفــی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید رمضــان یـوسفــی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام رمضان یوسفی از شهدای دانش آموز شهرستان بابلسر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : حسین علی
تاریخ تولد : 1349/09/01
تاریخ شهادت : 1367/04/04
محل تولد : بابلسر
گلزار شهدای امام رودبست گلزار امام زاده سید احمد بابلسر
نحوه شهادت : جراحات وارده به بدن
محل شهادت : جزیره مجنون
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

وصیت نامه

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۸ ق.ظ

1-  آخر این جان چه فایده دارد؟ مگر این که در راه خدا باشد و در رکاب همرزمان اسلام و یاران فداکار و متعهد و با ایمان از دست بدهم. البته بدانید مرگ هرگز نابودی نیست کسانی که از مرگ می ترسند و از رفتن به جبهه پرهیز می کنند در واقع مرگ را نابودی و فنا می دانند هر چند به ظاهر مسلمان باشند.
2- ای برادر مسلمان! اگر می خواهید به قرآن عمل نمایید، اگر مقام و منزلت جاودانی طلب می کنید، بیایید از قرآن درس جهاد در راه خدا بیاموزید، بیایید از بزرگ آموزگار کلاس شهادت، ابا عبدا... الحسین (ع) درس ظلم ستیزی و مبارزه با کفر و ستم بیاموزید، به جبهه بیایید و امداد خدایی را ببینید تا هم از جهاد اکبر و هم از جهاد اصغر و امتحان الهی سربلند بیرون آیید و در دنیا و آخرت، اجری پایان ناپذیر نصیب شما گردد.
3- مادر عزیزم و ای برادرانم! شما نیز ناراحتی نکنید بلکه صبوری پیشه نمایید، مخصوصاً تو مادر مهربانم.
4- شما این دوستان گرامی ام! شما باید سلاحی که از دست من افتاده بردارید و در راه اسلام تبلیغ و جهاد کنید.
5- به جوانان گروه مقاومت توصیه می کنم که همواره مکتبی رفتار کنید و همه چیز را برای مکتب بخواهید و هر چه بیشتر به مسجد و دعای کمیل و مخصوصاً جببه اهمیت بدهید.
6- ای مادر عزیزم! برادر کوچکم کاظم را از طرف من ببوس و درس جهاد و آزادمردی را از کوچکی در گوشش بخوان و سعی کن که او در آینده آزاد مرد بار آید.
7- شما خانواده ی گرامی، پدر عزیز! هرگز از شهاد من نگران و ناراحت نباش، زیر که مرا از دست نداده ای بلکه مرا بدست آوردی، چون من شهید در راه حق گشته ام و انشاا... تو نیز در صف صابران در راه خدا باشی.

۹۵/۰۵/۱۲ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی